Objednávka opravy
Zařízení můžete OSOBNĚ DORUČIT na kteroukoliv z našich servisních provozoven.
V případě doručení přístroje osobně na naše provozovny není třeba vyplňovat žádný z níže uvedených online formulářů. Záznam o přijetí přístroje do opravy s Vámi sepíšeme při převzetí zařízení na naší pobočce.
V případě objednávky opravy v domácnosti Vás během 48 hodin (mimo víkendy a státní svátky) kontaktuje náš kvalifikovaný personál, aby s Vámi ujasnil podrobnosti poptávky a sjednal termín realizace zakázky.
O dokončení Vaší servisní zakázky budete informováni prostřednictvím SMS či telefonicky.
Dále se již nemusíte o nic starat, zajistíme a provedeme vše dle předchozí domluvy k Vaší plné spokojenosti.
Pro případ, že byste si přesto nevěděli rady, případně je-li to pro Vás příjemnější, neváhejte využít telefonů či e-mailů uvedených v rubrice kontakty.
Porouchaný spotřebič opravíme přímo u Vás. Příjezd technika můžete jednoduše zajistit, jen klikněte na odkaz OBJEDNAT a vyplňte vše potřebné. Pro rychlejší řešení a kalkulaci ceny opravy, prosím, přiložte do objednávky foto štítku přístroje, který obsahuje potřebné informace: značku, modelovou řadu a výrobní číslo (většinou je na zadní stěně či na z vnitřní strany dveří).
My Vás budeme v co nejkratší době kontaktovat a dojednáme s Vámi termín opravy.
V případě, že potřebujete opravit malý elektrospotřebič jen klikněte na odkaz OBJEDNAT a vyplňte vše potřebné. Vyplněný formulář prosím vytiskněte a zašlete společně s porouchaným přístrojem.
Zařízení k nám dopravte buď osobně či zašlete prostřednictvím Vašeho oblíbeného přepravce. Prosím, před odesláním přepravcem přístroj opravdu důkladně zabezpečte a obalte tak, aby se Váš elektrospotřebič během přepravy nemohl poškodit. Návod, jak správně zabalit, naleznete třeba zde: Správné zabalení zásilky (ppl.cz) a odkaz na tisk Manipulačních značek.
Výjimkou jsou záruční opravy značek - Kaabo, Kodak PRIXPRO, TicWatch – pro tyto značky zajišťujeme svoz zdarma (v závislosti na distributorovi – budeme Vás informovat, zda se tato služba vztahuje právě na Váš přístroj). Podmínkou je vyplnění formuláře, který se automaticky odešle do našeho dispečinku a my Vás budeme kontaktovat, abychom domluvili podrobnosti svozu.
Přístroj Vám opravíme, pokud to bude možné a ekonomické, a doručíme zpět na Vaši adresu.
V případě doručení přístroje osobně na naše provozovny není třeba vyplňovat žádný z níže uvedených online formulářů. Záznam o přijetí přístroje do opravy s Vámi sepíšeme při převzetí zařízení na naší pobočce.
Pokud Vám tento způsob nevyhovuje či jsme pro Vás mimo dosah, využijte jednu z níže uvedených možností:
- Oprava v domácnosti – Televizory (LCD, LED) a velká bílá technika
- Oprava elektrospotřebičů – Mobilní či chytré přístroje, domácí a kuchyňští pomocníci (zaslání přepravní službou nebo za určitých podmínek svoz zdarma)
Postup objednávky
Z níže uvedených možností vyberte službu, kterou chcete objednat a vyplňte co nejpřesněji online objednávkový formulář týkající se dané sužby (údaje označené * jsou povinné).V případě objednávky opravy v domácnosti Vás během 48 hodin (mimo víkendy a státní svátky) kontaktuje náš kvalifikovaný personál, aby s Vámi ujasnil podrobnosti poptávky a sjednal termín realizace zakázky.
O dokončení Vaší servisní zakázky budete informováni prostřednictvím SMS či telefonicky.
Dále se již nemusíte o nic starat, zajistíme a provedeme vše dle předchozí domluvy k Vaší plné spokojenosti.
Pro případ, že byste si přesto nevěděli rady, případně je-li to pro Vás příjemnější, neváhejte využít telefonů či e-mailů uvedených v rubrice kontakty.
Objednejte si službu dle Vašich potřeb
1. Oprava v domácnosti – velká bílá technika
Televizory všech typů - LCD, LED a velká bílá technika - chladničky, mrazničky, pračky, myčky, sušičky, sporáky atp.Porouchaný spotřebič opravíme přímo u Vás. Příjezd technika můžete jednoduše zajistit, jen klikněte na odkaz OBJEDNAT a vyplňte vše potřebné. Pro rychlejší řešení a kalkulaci ceny opravy, prosím, přiložte do objednávky foto štítku přístroje, který obsahuje potřebné informace: značku, modelovou řadu a výrobní číslo (většinou je na zadní stěně či na z vnitřní strany dveří).
My Vás budeme v co nejkratší době kontaktovat a dojednáme s Vámi termín opravy.
2. Oprava elektrospotřebičů
Mobilní či chytré přístroje – mobilní telefony, tablety, notebooky. Domácí a kuchyňští pomocníci – kávovary, robotické vysavače, kuchyňské roboty atp.V případě, že potřebujete opravit malý elektrospotřebič jen klikněte na odkaz OBJEDNAT a vyplňte vše potřebné. Vyplněný formulář prosím vytiskněte a zašlete společně s porouchaným přístrojem.
Zařízení k nám dopravte buď osobně či zašlete prostřednictvím Vašeho oblíbeného přepravce. Prosím, před odesláním přepravcem přístroj opravdu důkladně zabezpečte a obalte tak, aby se Váš elektrospotřebič během přepravy nemohl poškodit. Návod, jak správně zabalit, naleznete třeba zde: Správné zabalení zásilky (ppl.cz) a odkaz na tisk Manipulačních značek.
Výjimkou jsou záruční opravy značek - Kaabo, Kodak PRIXPRO, TicWatch – pro tyto značky zajišťujeme svoz zdarma (v závislosti na distributorovi – budeme Vás informovat, zda se tato služba vztahuje právě na Váš přístroj). Podmínkou je vyplnění formuláře, který se automaticky odešle do našeho dispečinku a my Vás budeme kontaktovat, abychom domluvili podrobnosti svozu.
Přístroj Vám opravíme, pokud to bude možné a ekonomické, a doručíme zpět na Vaši adresu.